Rezervacije

Kako da rezervišem smještaj?

Kada na stranici nađete smještaj koji vam se dopada i koji želite da rezervišete, jednostavno kontaktirajte BookingBiH putem kontakt forme, na mail ili na kontekt telefon- viber ili WhatsApp.. Kontakt podaci se nalaze u donjem lijevom uglu, kao i lokacija smještaja. Dakle, pozivom na broj telefona, putem vibera ili maila, te eventualno i putem WhatsApp-a. Vaša rezervacija je važeća kada od BookingBiH dobijete potvrdan odgovor.

Da li je moja rezervacija važeća ako nisam dobio odgovor?

Ukoliko niste dobili odgovor, rezervacija nije važeća. BookingBiH vam mora potvrditi termin vašeg dolaska i odlaska, odnosno da je smještaj slobodan u periodu koji želite.

Da li moram da uplatim avans za rezervaciju?

Avansno plaćanje nije obavezno, no može se desiti da vam vlasnik smještaja to zahtjeva, posebno kada se radi o dužim periodima boravka ili ako datumi vašeg dolaska i odlaska nisu u relativno kraćem periodu. U slučaju da plaćate avans, to možete učiniti putem poštanske uputnice ili međunarodne poštanske uputnice,  kao i uplatom na bankovni račun BookingBiH. Ukoliko dolazite iz zemalja EU ili zemalja koje nisu u sistemu međunarodnih poštanskih uputnica, plaćanje možete izvršiti putem Western Uniona ili na IBAN i SWIFT račun vlasnika smještaja.  U slučaju da ne plaćate avans, plaćanje vršite gotovinom i ili karticom prilikom dolaskau objekat. Ukoliko ste avansno uplatili, i niste došli, ili ste otkazali, avans se ne vraća.

 Šta je TOP PONUDA i kako da rezervišem TOP PONUDU?

Top ponuda je poseban paket aranžman objavljen na našoj stranici gdje su predstavljeni svi detalji ponude sa rokom iskoristivosti.

Kupac usluga na jednostavan način može provjeri raspoloživost smještajnih kapaciteta, potom će prilikom kupovine ponude ostaviti svoje registracijske podatke i obaviti kupovinu.

Za obavljenu kupovinu kupac će dobiti Narudžbenicu tj. kupon.

Obaveza kupca je da isprinta i ponese Narudžbenicu tj. kupon i da isti pokaže po dolasku u hotel.

Cijeli iznos kupona kupac plaća na recepciji hotela ponude koju je rezervisao.

Šta ako želim da otkažem rezervaciju?

Ako iz bilo kog razloga želite otkazati rezervaciju, molimo Vas da to uradite blagovremeno i što ranije, odnosno čim saznate da Vam smještaj nije potreban. Potrebno je da rezervaciju otkažete direktno vlasniku smještaja, kako bi oslobodio kapacitete za naredne goste. Plaćena akontacija se ne vraća ukoliko drugačije nije dogovoreno.

Ako provedem kraće vrijeme boravka u apartmanu od dogovorenog, da li ću dobiti dio novca nazad?

U slučaju ranijeg odlaska, vlasnik smještaja ima pravo da zadrži cjelokupnu sumu, naplaćenu po dogovoru, a s obzirom na to da smještaj nije bio na raspolaganju za druge goste u istom periodu.

Šta ako se desi da, i pored potvrđene rezervacije, ne mogu ući u smještaj?

Ukoliko dođe do takvih, nepredviđenih okolnosti, molimo Vas da nas kontaktirate što prije. Potrudićemo se da vam obezbijedimo drugi smještaj u nekom od smještaja iz naše ponude, a prema raspoloživosti kapaciteta. BookingBiH nema nikakvog uticaja na takve, nepredviđene okolnosti, te u tom smislu nema obavezu, ali želimo da nas prihvatite kao sigurnog i pouzdanog partnera, a mi ćemo se potruditi da opravdamo Vaše povjerenje.

Ukoliko imate dodatnih pitanja, molimo Vas da pogledate sekciju Česta pitanja na našoj web-stranici.

Ili nas kontaktirajte, tu smo za Vas.